torsdag 11 februari 2010

Home Sweet Home..

Äntligen hemma igen. 4 dagar gick fort i Skövde och ingen loppis hanns med heller.. :( Imorgon är det fredag! Veckan bara försvann då man var bortrest. Det blir en fullspeckad helg. Släktkalas, loppis, träning och självklart melodifestival! Hoppas den blir bättre än förra veckan.
Som ni ser håller jag på att experimentera lite med bloggen, färger, storlek på foton etc.. Ibland behöver man lite förnyelse. Ytterligare ett samlarobjekt finner ni nedan. Ramar i alla dess storlekar, och helst då gamla silver ramar. Det brukar följa med en och annan ram hem när jag är på loppis ;) 15-25 kr st brukar de kosta.
Våren är på ingång! Eller inte... man kan dock drömma!
Korgen är också ett loppisfynd. Spraymålade den vit så klart!
Hoppas ni alla får en fin helg! Massor av kramar Josefne
ps! Tack för de fina kommentarerna på min tvättstuga! Det värmer!

8 kommentarer:

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej där!
Vad mycket fint du hittar på loppis. Gamla ramar är jag också svag för. Det får man aldrig för mycket av. Ha en mysig helg!
Kram Susanne

Unknown sa...

Fina bilder du bjuder på! För mig följer det med ramar då o då från olika loppisar, o även här i silver ;) För ett tag sedan funderade jag vad jag skulle med dom o göra, ett par ä väl helt okey. Men några ligger ju bara där. Du hade gjort så fint där dom ligger i korgen, ett härligt blickfång, ett bra tips! O på så vis kan jag ju handla fler ;) Ha det så gott o ha en trevlig helg! Kram Lenita

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mycket fint du fått tag i, härliga bilder!
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

gamla skolan sa...

Så fina bilder ! Kul att samla alla dom gamla ramarna så där i en korg ! Såg på bilderna från din tvättstuga , så fint du har det , t.o.m i tvättstugan ! Önskar dig en trevlig helg ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

Brocante sa...

Så fint! Tenk om noen uker er det vår og vi kan gå på loppis igjen.. Som jeg gleder meg.

Anonym sa...

mycket intiresno, tack

Anonym sa...

vérifiez-le répliques de sacs gucci page Web Celine Dolabuy parcourir ce site https://www.dolabuy.su

neytap sa...

y0v34r2u41 g8d21v3b88 j7g01l6d55 z0g01x9e45 b7g34o1i33 j5z46d6n34