måndag 16 mars 2009

Nu har det hänt!

Bloggtorka här! Har skrattat lite för mig själv när jag läst på andra bloggar att man kan drabbas av detta.... men nu vet jag vad det är... tycker bara att allt ser trist och tråkigt ut här hemma. Lika trist och tråkigt är vädret. Då man nästan trodde att våren var på väg så började det att snöa igen. Jag hinner inte piffa med något här hemma heller. Var så duktig för någon vecka sen o började måla lite grejor, men nu står bara allt still. Det kan ju hänga ihop med att jag varit lite småsjuk senaste dagaran., en förskylning som inte riktigt vill släppa. Så jag hoppas verkligen att inspirationen och krafterna kommer tillbaka. För detta är jätte tråkigt!
Vilken tur att ni andra bloggerskor där ute är så underbara och delar med er av era fantastiska hem så man finner inspiration.
Kram Josefine

4 kommentarer:

Hannis sa...

God Morgon Josefin!
I bland är det ju så där att man bara tappar lusten ett tag.
Det tror jag alla gör oavsett blogg elle inte=))
Inspirationen kommer tillbaka!
Snart har du lust att fixa och trixa igen.
Krya på dig!
Ha en bra dag i dag//
Kram Hannis

Unknown sa...

Så kan det ju vara i livet, man får en inspirationssvacka o allt känns grått o trist. Ja, i dag när jag skulle skjutsa dottern till skolan regnade det! Grått ute. Men men efter regn kommer solsken, sägs det ju.. Hmmm. Krya på dig! Kram Lenita

Titti sa...

Krya på dig! visst kan det vara så att inspirationen sviker, men när den kommer tillbaka ( och det gör den alltid) så kommer den dubbelt upp :) :)
Kram Titti

Det vita dårhuset sa...

Men nu ska du se att krafterna kommer tillbaka med det fina vårvädret!!

Man orkar inte i detta ständiga mörker och alla förkylningar på det.....

SOMMAR ska det vara ;;-)

Ha det gott och ta hand om dig!