lördag 30 maj 2009

Lycka......

Loppis lycka i det underbara vädret! Men stor beslutsamhet plockade jag direkt till mig en massa härliga föremål på dagen loppisrunda ;) En stor korg , flaskställ (som skall bli vitt) , en litet uppläggningsfat i ljuvliga färger, ett överkast, trådrulle mm....
Men nu till dagens verkliga fynd... en fåtölj... 60 kr!
Härliga gråblå färger. Gammal men knappt sliten. Jag blev förälskad direkt.
Min svägerska och jag hade sedan väldigt roligt när vi skulle göra lite "styling" ute i trädgården med mina nyinköpta loppis fynd blandat med gamla fynd.
(Svägerskan med på bild i förd min mormors gamla klänning)
Ha nu alla en fortsatt härlig pingsthelg! Hoppas alla har lika skönt och underbart väder som det är här på västkusten Kram Josefine

9 kommentarer:

Hannis sa...

Men fasiken!
Vad du fyndar!
Får skicka ut dig som personlig shoppare=))

Kortet med svägerskan ser faktikst gammalt ut!Häftigt!

Sol,Ja! I massor!!

Kram Hannis

Ett Vitare Hem sa...

Åh wow vilka härliga fynd och bilderna är lika härliga dom!
ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Lantligt i stan sa...

Oj vilka fynd! Fotöljen var ju superläcker! Själv hann jag inte med någon loppis denna helg! Har varit fullt upp med annat. Nu ska jag dock ut i solen en vända!
Ha en härlig dag!
Kram Anki

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket häftigt foto, det sista i sepiafärg. Det får du ta och rama in! Fina fynd, stolen var ju väldans billig. Du har ögon för sånt helt klart.
Kram till dig
AnnaMaria

Lilla hjärtat sa...

Oj vad fina saker du har hittat!!

Kram A-K

Majas skafferi sa...

Hej! Kul att hitta hit! Du har verkligen fyndat,fåtöljen för 60 kr var kanske det bästa?! Ha det bra!

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilka fina fynd ni gjort.
Bilden var verkligen gammaldags och romantisk:-)
Kram Susanne

Unknown sa...

Vilka härliga fynd! Den gammeldagsa bilden med din svägerska ä så charmig!Hoppas att dina tankegubbar har kommit iväg på semester, fniss. Ha det så gott. Kram Lenita.

Lina sa...

Hej!
Jösses, här är de någon som har fyndat ser jag! ;- ) Visst blir man glad och överlycklig av att fynda!!! Stolen var jätte fin och vilket bra pris!

Må så gott & trevlig helg!
Kram, Lina