onsdag 18 februari 2009

Krafterna är tillbaka

Krafterna har kommit tillbaka efter magsjukan. Genast börjar det att krypa i fingrarna. Så under morgonen har jag roat mig med att följande pyssel i köket....
Köpte för länge sedan en hylla på en loppis som jag nu målat vit. Skruvade upp den på väggen i köket jämte köksskåpen. Passade bra nu då jag har en hissgardin i stället för panelgardin. Ställde några passande loppis föremål som fyndats i år på hyllan. Även den stora kakformen kom på plats. Den är nästan för stor för att baka i.. 8 ägg krävs har jag hört ;)
Tack för alla fina kommentarer jag fått! Ha det så bra där ute alla underbara bloggare!
Kram Josefine

7 kommentarer:

Lantligt i stan sa...

Så fint du gjort med hyllan och bakformen gillade jag skarpt! Skönt att du kryat på dig!
Kram Anki

lovefriidrott sa...

Oj så fint det blev....
Jag skulle behöva din jätte kakaform hos oss räcker inte sockerkakan nå vidare länge med 6 hungriga vargar hi hi.Ha d gott
Kram sari

Villa Carl Larsson sa...

Ja den var läcker vagnen men jag har inte köpt den. Hade gärna men har inte plats för den.

Kul att du kikade in. Vad mysigt du har hemma.

Kram Josefin

Millas hem sa...

Jättefin kakform!
Lilla glasformen med värmeljus är så söt, har flera själv jag också!

Ha en fin helg!

Kram Camilla

Penseldraget sa...

hej
va kul när man hittar så härliga bloggar att man fastnar en lång stund o bara njuter....så mycke fint du visar =) kommer gärna tillbaks. hälsa på hos mig om du vill jag målar möbler m.m
ha en skön helg
kram pia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilken underbar liten hylla du har hittat! Och så perfekt den passade på den lilla väggen... och så fina saker på den också!
kram
Marie

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej Josefin!
Vilken fin hylla du hittat. Den passar ju perfekt i den vrån. Loppis fynden var ju toppen till.

Passar på att önska dig en fin helg vännen

kram Viveka